به مناسبت شروع سال جدید ۱۳۹۸

سلام. سال نو مبارک

این پست در یک هوای عالی بهاری نوشته شده. هوای شهر اصفهان در ۳ ماه اول سال عالی هست و به همه پیشنهاد می‌کنم بهار حتما یه سری به اصفهان بزنن.

سال ۱۳۹۷ با همه تلخی‌ها و سختی‌هایی که داشت بالاخره گذشت. سالی که گذشت برای خیلی از هموطن‌های من سال سختی بود و همین موضوع باعث شد که برای من هم سخت بگذره.

اما مثل سال‌های گذشته، همه ما با امیدها و تجربه‌های جدیدی وارد سال جدید میشیم و من قصد دارم این‌جا راجع به همین تجربه‌ها و برنامه‌های جدیدم بنویسم باشد که در نوروز سال بعدی، اگر هنوز زنده بودم نگاهی به این پست بندازم و ببینم که چه تعداد از کارهایی که قصد انجام دادنشون رو داشتم، انجام شدن.

سال گذشته و به‌طور کلی سال‌های کذشته، من زمان زیادی رو برای بیرون رفتن و کنار دوست‌هام بودن اختصاص دادم و از این بابت پشیمون نیستم و خیلی هم خوشحالم. ولی حس می‌کنم برای پیشرفت و بهتر شدن، لازم هست که این زمان رو کمتر کنم.

خیلی وقت بود که به دلیل مشغله زیاد و البته تنبلی خودم، از ورزش دور بودم. برای همین تصمیم گرفتم که ورزش رو به زندگیم برگردونم؛ حتی اگه ترافیک کاری زیاد باشه!

امسال بیشتر از سال‌های قبل سعی می‌کنم که رابطه‌هایی که دارم رو ارزیابی کنم و هرکدوم که وقت‌گیر هست و بار فکری منفی برام به همراه داره رو اگر ضروری نباشه حذف کنم.

من همیشه یه اخلاق یا عادت رفتاری داشتم و اون این بوده که آدم‌ها رو با هم آشنا می‌کردم و از این کار لذت می‌بردم. ولی امسال به این نتیجه رسیدم که دیگه این کار رو به رایگان و برای همه انجام ندم.

مهم‌ترین برنامه‌هایی که در سال جدید دارم هم اینا هستن:

  • خرید دوچرخه
  • مطالعه بیشتر
  • خرید ساعت هوشمند
  • خرید یه تلویزیون برای اتاقم
  • توشتن مطلب‌های بیشتر توی همین وب‌سایت
  • تمام کردن کتابی که پارسال درحال نوشتنش بودم

خیلی شلوغش نمی‌کنم. فقط امیدوارم بتونم امسال به همه یا بیشتر این موردها برسم.

سال خوبی رو برای همه آرزو می‌کنم

فروردین ۱۳۹۸

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =